Returnarea - Schimbarea Produselor - IC

Siguranta returnarii - schimbarii produselor

 

Stim ca este dificil sa cumperi online atunci cand nu esti sigura de masura pe care o porti. De aceea incercam sa iti fie cat mai usor sa schimbi sau sa returnezi produsul.

 

Orice cumparator online trebuie sa stie ca este protejat de catre lege (Ordonanta de Guvern nr. 130 din 2000, ce a fost completata de Legea 51 din 2003 - regimul juridic al contractelor la distanta) impotriva fraudelor si abuzurilor. Conform acestei legi, produsele cumparate online pot fi returnate fara invocarea unui motiv, in cel mult 14 zile calendaristice de la primirea sau achitarea acestora. Este necesar doar sa completezi formularul de schimb/retur de mai jos.

 

Pentru a returna produsul, acesta trebuie sa fie insotit de ambalajele originale cu care a fost livrat, etichetele si actele insotitoare iar produsul nu trebuie sa fie uzat/purtat.

Orice retur ce nu respecta aceste conditii poate fi refuzat.

 

Suntem o echipa de profesionisti si alegem produsele comercializate in scopul de a avea doar cele mai bune calitati. De asemenea inainte de livrarea catre dumneavoastra, verificam produsul in cele mai mici detalii. In cazul unei exceptii, ne asumam toata responsabilitatea si iti vom inlocui produsul cu unul identic.

 

De asemenea, legea spune ca trebuie sa trimiti produsul catre adresa mentionata de noi, achitand taxele de curierat urmand ca noi sa returnam suma achitata pe produse.

In situatia in care trimiteti dumneavoastra coletul catre noi, firmele de curierat va vor taxa ca persoana fizica in jur de 25 de lei. Venind in sprijinul dumneavoastra, putem solicita noi un curier Cargus sa ridice coletul de la dumneavoastra, caz in care taxa de curierat sa fie in jurul a 14 lei, urmand ca aceasta suma sa fie retinuta din suma pe care trebuie sa o trimitem pentru produsele returnate.

 

Cum pot returna/schimba produsul?

 

Pasul 1:  Completeaza formularul urmator:

Pasul 2: Dupa ce ai completat formularul, apasa butonul "SUBMIT" de culoare albastra (de mai sus), pentru a se inregistra solicitarea.

 

Pasul 3: Te vom contacta telefonic in vederea stabilirii tuturor detaliilor schimbarii/returnarii produsului in asa fel incat totul sa fie perfect pentru tine!

 

Pasul 4: Trimiti produsul catre adresa mentionata de noi.

 

Pasul 5: Dupa ce primim produsul, te vom contacta din nou pentru a iti confirma ca este totul in regula si-ti vom trimite noul produs sau banii (in functie de caz).

 

Cand primesti banii inapoi?

 

Vom rambursa in contul dumneavoastra contravaloarea produsului in maximum 14 (paisprezece) zile de la data sosiri sale la noi, conform legii.