Meniu
Cos

Ceas Barbati, Q&Q, Standard C214J102Y

Ceas Barbati, Q&Q, Standard C214J102Y
Garantie 2 ani 100% Original Black Friday Deschidere colet In limita stocului disponibil
Ceas Barbati, Q&Q, Standard C214J102Y
100,00 Lei
PRP: 239,00 Lei
  • Disponibilitate: Stoc furnizor. Livrare in 2-4 zile
  • Garantie (luni): 24
  • Cod produs: CC-C214J102Y

Opţiuni disponibile

Specificatii
Ceasul de mana Q&q pentru barbati are mecanism quartz si este potrivit stilului casual. Carcasa este din inox si are diametrul de 40 mm iar cureaua este confectionata din piele naturala. Cadranul are display analog si geamul foarte rezistent realizat din cristal mineral cu etanseitate (rezistenta la apa) de 3 atm.
  • Livram ORIUNDE in Romania prin partenerii nostri de incredere Cargus si Sameday Curier.
  • Transportul este GRATUIT pentru comenzile ce au o valoare mai mare de 199 de lei.
  • Pentru comenzile mai mici de 199 lei transportul 12 lei in Sameday Easybox sau 16,99 lei la adresa ta
  • In cazul platii la livrare (ramburs), se aplica o taxă de procesare plată la livrare in valoare de 7 lei
Despre livrarea prin curier:
Daca statusul produsului contine "IN STOC", livrarea face in 1-2 zile lucratoare din momentul plasarii comenzii
- Daca statusul produsului contine "STOC FURNIZOR", livrarea se face in 3-5 zile lucratoare
- Toate comenzile plasate in zilele de sambata si duminica vor fi procesate incepand cu ziua de luni.
- Adresa indicată în comandă nu trebuie sa fie identică cu cea din buletin/cartea de identitate insa trebuie sa existe intotdeauna la destinatie o persoana care sa ridice/plateasca rambursul coletului.
Despre plata:
Produsele pot fi achitate:
- in sistem ramburs, la primirea coletului prin curier achitati produslee
- online cu cardul, la finalizarea comenzii selectati plata cu cardul si procesati apoi plata prin procesatorul securizat oferit de Libra Internet Bank.
  • Stim că uneori este dificil să cumperi online. De aceea incercăm să îți fie cât mai usor să schimbi sau să returnezi produsul.


    Poți returna sau schimba produsele primite in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care le primești. Este doar necesar să ne anunți intentia completand formularul de retur/schimb din pagina de returnare sau prin e-mail la [email protected]


    Dupa returnarea produselor poți alege una din variantele:
    - schimbarea cu alta masura;

    - inlocuirea cu alt produs de pe stoc;
    - primirea banilor inapoi.

    Mai multe informații legate de returnarea sau schimbul produselor găsești in pagina de returnare.

Toate produsele comercializate de noi beneficiaza de garantie conform detaliilor disponibile pe pagina fiecarui produs.

Ceasurile beneficiaza de garantie internationala de pana la 24 de luni (in functie de producator) disponibila la orice service autorizat din intreaga lume. Pentru a beneficia de garantie internationala este necesara prezentarea ceasului alaturi de factura la un service autorizat de producator.

Suplimentar fata de cea oferita prin lege, ceasurile beneficiaza garantie comerciala de 90 de zile de la data cumpararii produsului pentru orice abatere a mecanismului.

In conformitate cu Legea 449/2003, vanzatorul raspunde daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 24 de luni calculate de la data livrarii produsului. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect, impreuna cu accesoriile aferente, copie de pe factura fiscala si certificatul de garantie in original. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

Toate produsele comercializate de magazinul nostru sunt 100% originale.

Colaboram doar cu producatori si distribuitori autorizati oficial. Companii verificate in amanunt de departamentul nostru legal.

Ceasurile vin insotite de cutia oficiala si certificat de autenticitate (dupa caz, in special la firmele de lux), manual de utilizare, garantie internationala si factura fiscala emisa de compania noastra.

Indiferent de la ce magazin achizitionati un ceas, pe factura trebuie sa apara producatorul si codul oficial al produsului.

Experienta de peste 10 ani ne-a convins ca satisfactia clientului este cea mai importanta si punem foarte mult accent pe controlul calitatii verificand toate produsele inainte de a fi livrate. Cu toate acestea asteptam cu drag sa ne contactati inainte sau dupa primirea produsului pentru a remedia orice exceptie de la regulile de mai sus sau daca aveti cea mai mica indoiala cu privire la produse. Promitem sa facem toate demersurile pentru a va aduce zambetul pe buze.

Ai dreptul de a verifica daca ai primit exact ce ai comandat!

La noi platesti dupa ce deschizi coletul si te asiguri ca primesti in stare perfecta produsul comandat.

Serviciul „Deschiderea coletului la livrare” este disponibil pentru toate produsele si este valabil atat pentru persoanele fizice, cat si pentru persoanele juridice. Tot ce trebuie sa faci este sa selectezi acest serviciu pe pagina de finalizare a comenzii.

Tariful solicitat de firma de curierat pentru acest serviciu este de 19.99 lei.

Cum functioneaza serviciul?

In momentul primirii comenzii poti solicita curierului deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului/produselor.

Acest serviciu iti ofera doar posibilitatea de a verifica daca produsul se prezinta in stare perfecta, nu si posibilitatea de a verifica tehnic (testa/proba) produsul.

Daca in urma deschiderii coletului constati ca produsul comandat nu este în stare perfecta de livrare şi prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic, iti recomandam sa refuzi comanda. Pentru a refuza comanda trebuie sa completezi un Proces verbal de constatare, in prezenta curierului, in momentul livrarii. Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.

Daca ai achitat comanda online si in urma deschiderii coletului ai decis returnarea produsului, suma achitata online va fi restituita in contul din care ai efectuat plata, in cel mai scurt timp.

In cazul comenzilor ce contin mai multe produse, daca in urma deschiderii coletului/coletelor la livrare constati ca unul dintre produse nu se afla in stare perfecta si decizi refuzarea acestuia, procedura implica returul intregii comenzi, implicit a tuturor produselor livrate.

Cine achita transportul?

In cazul refuzului coletului prin intermediul serviciului “Deschiderea coletului la livrare”, taxele de transport (inclusiv serviciul de deschiderea coletului) nu trebuie achitate de catre cumparator.